BSMH - MAGNETISCHE MONOPOLE (PERMANENTE MAGNEETMOTOR)

Internationaal gepatenteerd continue bewegingsapparaat

Vertaling: Paul Harmans

27 februari 2013

Bron: http://peswiki.com/index.php/Event:2013:Validating_Muammer_Yildiz%27_Magnet_Motor


26 februari 2013 -
Het Turkse patentinstituut heeft Yildiz uitgenodigd om naar de uitvindersconferentie in Geneve te komen die wordt gehouden van 10-14 april 2013
Bron: http://peswiki.com/index.php/Event:2013:Validating_Muammer_Yildiz%27_Magnet_Motor

Onderstaand de specificaties van de permanente magneetmotor van Yildiz, gestuurd aan het Turkse patentinstituut als onderdeel van de deelname (Turkse versie):

BSMH - magnetische monopole (permanente magneetmotor) Internationaal gepatenteerd continue bewegingsapparaat
Het systeem werkt via de juiste tussenruimte en hoeken gevormd door rijen van magnetische spiralen. Wij noemen het eenvoudig ‘Magnetische Rotator’. Het patent is genaamd ‘magnetic monopole’ (magnetische monopole).


Mr. Yildiz met zijn magneetmotor
Bron: http://www.bsmhturk.com/galerie.php

Het werkt met uitsluitend de magnetische kracht van alleen de magneten. Het heeft geen enkele andere energietoevoer nodig.

De kracht van onze motoren staat in verhouding tot de kracht van het magnetisch veld dat wordt gecreëerd door de magneten. De ontwikkeling van de magneettechnologie speelt een directe rol bij de ontwikkeling van de machine.

Het produceert geen warmte of afval, dus het is natuurvriendelijk. Zelfs bij de productie als bij het gebruik worden milieuvriendelijke technologieën gebruikt. Het creëert geen enkel schadelijk effect op het milieu, noch is het schadelijk voor de mens of andere levende soorten.


Rijen magnetische spiralen
Bron: http://www.bsmhturk.com/galerie.php

De motor kan op elk toerental draaien en op elk vermogen (binnen de limieten van het materiaal). Beschikbare prototypes hebben bij testen een rendement behaald variërend van 0.5HP tot 508HP (1 HP = 1,014 pk).

Het kan opgeschaald worden naar elke afmeting, variërend van een scheepsmotor tot een batterij voor een horloge.

Elke mogelijke beweging kan uit het systeem worden verkregen. Er wordt door het apparaat een ronddraaiende beweging (torsie) geleverd, iets dat kan worden overgebracht op elke mechanische assemblage; as, riem, propeller, wielen, tandwielkast, generator, enz.

Dit apparaat is in staat elke machine, apparaat of mechanisme aan te drijven dat werkt op het principe van rotatietechnieken. Dus, alle gereedschappen en mechanismes die beweging vereisen kunnen gevoed worden door een energie afkomstig van een natuurlijke (overal aanwezige en onuitputtelijke) bron.


Diverse uitvoeringen
Bron: http://www.bsmhturk.com/galerie.php

Het kan aangewend worden voor elke toepassing:
* In elk landvoertuig, vliegtuig, amfibisch of onderwatervaartuig
* Ruimteschepen
* Woonhuizen en kantoorgebouwen
* Fabrieken van elke grootte
* Wegenbouw
* Boerderij- en landbouwvoertuigen
* Defensie-industrie
* Gezondheidsindustrie
En op vele andere gebieden

Het kan in elke omgeving gebruikt worden:
Land, lucht, water, onder water, luchtledige of in een omgeving zonder zwaartekracht.

Er is geen onderhoud nodig:
De levensduur staat in directe verhouding met de garantieperiode die de magneetproducent voor zijn magneten geeft, normaal ligt die periode tussen de 18 en 40 jaar. Aan het eind van die periode kunnen de magneten vervangen worden of opnieuw geladen worden via de methode waarop magneten geladen (elektrisch) worden.

Voor BSMH is het hoofddoel van het product het voor iedereen ter wereld beschikbaar te stellen en wel zo snel als mogelijk is. Dat helpt bij het uitschakelen van de negatieve factoren in de wereld, zoals wereldwijde opwarming (voornamelijk veroorzaakt door zonnecycli), vervuiling en economische crises.


De kern van de motor
Bron: http://www.bsmhturk.com/galerie.php

Volgens officiële verslagen en haalbaarheidsstudies, is de motor in staat zichzelf in 1 tot op zijn hoogst 2 jaar terug te betalen. Met de noodzakelijke productiestrategieën, nieuw onderzoek en ontwikkelingstechnieken, materiaaltechnieken en met de hulp van diverse ontwerpprocessen, kunnen de kosten en benodigde tijden significant gereduceerd worden.

Deze motor kan in elke uithoek van de wereld gebouwd en toegepast worden, volledig in overeenstemming met de productievraag.

BSMH zijdelingse project is van humanitaire aard: het helpen van de lichamelijk gehandicapten, de ouderen en kinderen in alle voorkomende levenssituaties, alsook het beschikbaar stellen van het apparaat voor bestudering.


Bron: http://www.bsmhturk.com/galerie.php

BSMH heeft geen bepaalde personen of organisaties op het oog, maar streeft ernaar dat allerlei participanten van welke professie ook, via allerlei samenwerkingsverbanden en andere initiatieven in de projecten kunnen deelnemen. De eerste vereiste (regel) is dat alle projecten van humanitaire aard moeten zijn en algemeen gesteund moeten worden door alle publieke sectoren. Ongeacht de verschillen in religie, taal, ras, land, cultuur, enz. zetten wij in op een algemeen project in de wereld.

Deze magneetmotor is de eerste stap in een serie van projecten. Dit is slechts het begin van de projecten van Muammer Yildiz.

Wij zijn bereikbaar via onderstaande contactmogelijkheden:

Officiële website:
http://www.bsmhturk.com

Facebook pagina:
https://www.facebook.com/pages/BSMH/162671810474219?ref=hl

Twitter account:
https://twitter.com/BSMHTURK

YouTube pagina:
http://www.youtube.com/channel/UCAWiadNR7KzcJvw-d9PlMvQ

PESWiki pagina:
http://peswiki.com/index.php/Event:2013:Validating_Muammer_Yildiz%27_Magnet_Motor_for_30_Days_at_European_University

E-mail: bsmhturk@gmail.com



http://www.bsmhturk.com/startpagina.php



De motor werd op 20 april 2010 gedemonstreerd op de TU Delft



Video van René van der Woude van de Yildiz motor in januari 2013


  Share


TERUG NAAR PAGINA ARTIKELEN